HP Pavilion dv7-6190ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv7-6190ed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

jessevanmuijden 16-07-2013
Geschreven voor: HP Pavilion dv7-6190ed

Mijn moeder heeft deze heftige laptop gekocht. Een duur ding met mooi geluid en toffe features zoals vingerafdruk herkenning wat perfect werkt. Toch raad ik iedereen af deze laptop te kopen. Ikzelf vertrouw HP helemaal niet meer. Vanaf dag 1 gehannes met de webcam gehad. De webcam wordt niet herkend. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat het een veel voorkomend probleem is:

HP heeft de laptop al twee keer opgehaald voor support. Met een stuitend resultaat. Eerste support beurt is de laptop naar factory default hersteld. De webcam werkte daarna voor korte duur, maar in het proces is de casing van de laptop zwaar beschadigd (afgebroken hoeken, etc.). Om dat te repareren is de laptop nog een keer naar support gegaan. Daar is ie alleen nog maar verder toegetakeld van teruggekomen en de webcam wordt nog steeds niet herkend.

- De webcam doet het simpelweg niet omdat er een fabricagefout zit in het contact met de laptop.

- Reken op minstens twee weken je laptop kwijt voor support

- Reken er niet op dat HP je echt helpt met je probleem.

Bagger dit, niet kopen.

Izzythedon 30-04-2013
Geschreven voor: HP Pavilion dv7-6190ed

Ik zal nooit maar dan ook nooit meer een HP laptop kopen. Allereerst heeft het een waardeloze ventilator, het lijkt wel een vliegtuig dat gaat opstijgen, zoveel lawaai maakt het. Na aanschaf ontstonden er al snel problemen zoals: zwart scherm en ruis op het scherm. De reparatie kosten vielen nog onder de garantie. Maar uiteindelijk begaf de laptop het nadat de garantie periode verstreken was. Service HP?? Ook zwaar onder de maat.

sa-bi-ne-ke 12-03-2012
Geschreven voor: HP Pavilion dv7-6190ed

Helemaal niet tevreden met de laptop.. Mn oude Vaio van 3 jaar en mn Toshiba van 6 jaar die zijn nog sneller.. Waar ik met mn oude laptops overal stabiel internet heb.. moet ik deze stil op mn schoot zetten of een plaats op de tafel zoeken waar de verbinding goed is.. Waardeloos dus..
Ik keek veel uitzending gemist.. maar op deze kan het niet omdat het beeld steeds hapert.. De eerste weken ging het wel maar de laatste tijd lukt het niet.. Al een herstelpunt naar het begin gemaakt.. maar nix helpt.. Ik kan het ding uit het raam gooien terwijl in de winkel gezegd werd dat hij supersnel zou moeten zijn met deze processor.. Ik heb slechte zin van dit slechte apparaat en wil absoluut geen HP meer..

JesseJim 09-06-2012

Het haperen van beeld heeft helemaal niks met jou laptop te maken. Waarschijnlijk is jou internet niet snel genoeg om goed video's te kunnen kijken of je router zendt geen goede wifi uit waardoor je verbinding dus slecht is en je beeld hapert. Probeer is je laptop met lan te verbinding, oftewel doe draad internet erin ipv wireless, als je beeld dan niet hapert ligt het aan de kwaliteit van wifi van jou router.

Izzythedon 30-04-2013

Helemaal gelijk! Voor mij ook nooit meer een HP laptop. Zonde geld!

kako63 07-05-2012

Ga er eens mee terug naar de winkel, misschien iets mis met het beeldscherm.

Robby2000 07-02-2012
Geschreven voor: HP Pavilion dv7-6190ed

Via "de BTW actie" gekocht. Een mooie labtop met leuke futures. Mooie beeldkwaliteit, redelijk tot goede geluidskwaliteit. Veel HP hulpprogramma's dus makkelijk voor de gemiddelde labtopgebruiker.
Aangesloten op een dual band netgear router kwam ik een voor mij grote tekortkoming tegen. De interne WIFI adapter is een Centrino 1030 die alleen maar op de 2,4 Ghz band werkt. Dit betekent met mijn 120 mbit provider dat slechts 50-70mbit wordt doorgegeven. Mijn oude Acer heeft wel een dual WIFI adapter waar in de 5GHZ band de volle 120mbit aankomt. Dus de laptop gaat retour!!!! Jammer maar helaas.

Hugo1978 09-02-2012

Intel® Centrino® Wireless-N 1030:
Performance Delivers enhanced Wi-Fi speed, and reliability with up to 150 Mbps transmit/300 Mbps receive for better connectivity in more places.

Glasio 08-01-2012
Geschreven voor: HP Pavilion dv7-6190ed

De laptop is snel, degelijk en gaat harder dan ik ooit van een laptop verwacht had. Cool is dat hij ook blu ray kan afspelen en opnemen en zijn zeer grote harde schijf.

DarkEastwood 09-11-2011
Geschreven voor: HP Pavilion dv7-6190ed

Na veel uitzoekwerk gekozen voor deze HP laptop. Hierbij de plussen en minnen op een rij:

Positief:
- design
- gebruiksvriendelijke installaties van alles
- start redelijk snel internet en andere toepassingen op
- prettig toetsenbord
- alle aansluitingen zitten aan de zijkanten
- handig op allerlei sites inloggen mbv fingerprint

Minder:
- De koeling van de grafische processor blaast erg hard (met name bij het spelen van grafisch zware games), waarbij 1 hoek van de laptop heet wordt
- Geluid is niet erg vol
- webcam niet via knop of toets uit te zetten
- Heeft geen resolutie van 1920x1024 (maar beeld is wel heel scherp)

Al met al ben ik wel tevreden. Ik heb hem voor 999 gekocht in een winkel (via de webwinkel stond hij voor deze prijs maar in de winkel voor 1199). Ik vind het voor 999 een goede prijs/kwaliteit verhouding.